Τα πράγματα που πρέπει να τρως το πρωί αν θες να χάσεις βάρος

Πέμπτη, 29 Δεκέμβριος 2022 15:52 | E-MAIL ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Τα πράγματα που πρέπει να τρως το πρωί αν θες να χάσεις βάρος

Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Μια φάση που όλοι έχουμε ακούσει και είναι πέρα για πέρα αληθινή. Όταν μάλιστα προσπαθείς να χάσεις βάρος, το πρωινό μπορεί να δώσει τον κατάλληλο ρυθμό για το υπόλοιπο της ημέρας. Η κατανάλωση λανθασμένων τροφών, μπορεί να ενισχύσει την όρεξή σου, δίνοντας το λάθος έναυσμα στις προσπάθειές σου για απώλεια βάρους.
Τι να φας το πρωί αν θες να χάσεις βάρος:

Αυγά
Πλούσια σε πρωτεΐνες και πλήθος σημαντικών βιταμινών και μετάλλων, όπως το σελήνιο και η ριβοφλαβίνη, τα αυγά είναι πραγματικά ένας διατροφικός θησαυρός. Χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά τους σε πρωτεΐνες, τα αυγά μπορεί να μειώσουν την όρεξη, όταν καταναλώνονται για πρωινό, βοηθώντας στην απώλεια βάρους.

Μπανάνες
Υψηλές σε φυτικές ίνες, αλλά χαμηλές σε θερμίδες, οι μπανάνες είναι μια εξαιρετική εναλλακτική λύση στα δημητριακά πρωινού με πρόσθετα ζάχαρης, για να ικανοποιήσεις την όρεξη σου για γλυκό το πρωί. Μια μέτρια μπανάνα έχει λίγο περισσότερες από 100 θερμίδες, αλλά περιέχει 3 γραμμάρια διαιτητικών ινών, ικανοποιώντας έως και το 12% των ημερήσιων αναγκών σου σε φυτικές ίνες με μία δόση. Πολλές μελέτες έχουν δείξει ότι η αύξηση της πρόσληψης φυτικών ινών από φρούτα και λαχανικά σχετίζεται με αυξημένη απώλεια βάρους.

Γιαούρτι
Κρεμώδες, νόστιμο και χορταστικό, το γιαούρτι αποτελεί εξαιρετική προσθήκη στη διατροφή σου, αν προσπαθείς να χάσεις βάρος. Το γιαούρτι προσφέρει ένα πλούσιο κομμάτι πρωτεΐνης σε κάθε μερίδα, καθιστώντας το ένα ιδανικό πρωινό για απώλεια βάρους. Μια μελέτη σε 20 γυναίκες, διαπίστωσε ότι η κατανάλωση γιαουρτιού υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη ως σνακ μείωσε τα επίπεδα της πείνας και μείωσε την πρόσληψη τροφής κατά 100 θερμίδες μέσα στην ημέρα, σε σύγκριση με ανθυγιεινά σνακ.

Γκρέιπφρουτ
Τα γκρέιπφρουτ είναι ένα δημοφιλές φρούτο όταν μιλάμε για δίαιτες και προγράμματα απώλειας βάρους. Εκτός από το ότι είναι χαμηλά σε θερμίδες, τα γκρέιπφρουτ έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε νερό και φυτικές ίνες.

Καφές
Λόγω της περιεκτικότητάς του σε καφεΐνη, ο καφές μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους ενισχύοντας τον μεταβολισμό και την καύση λίπους. Αν και ο καφές, μπορεί να μην αποτελεί από μόνος του ένα ισορροπημένο πρωινό, μπορείς εύκολα να τον συνδυάσεις με μερικές από τις υπόλοιπες τροφές αυτής της λίστας. Απλώς φρόντισε να μην το παρακάνεις με τη ζάχαρη ή το γάλα, καθώς προσθέτουν θερμίδες και αναιρούν ορισμένες από τις πιθανές ιδιότητες του καφέ που προάγουν την υγεία.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ
του Ηλία Μακρή
Το κλίκ της ημέρας
του Ηλία Μακρή

Πρόσφατα Νέα

LINARDI
Koutsoviti